tisdag 5 maj 2009

Plötsligt händer det


Flög för ovanlighetens skull från Arlanda istället för Bromma sist jag var i Stockholm, och möttes av det här budskapet på väg in i planet. Det är inte riiiiktigt den känslan jag har av Stockholm - nån som nånsin känt att Stockholms hjärta bryr sig om andra städer?
(I was met by this message at Arlanda Airport in Stockholm. Not exactly the feeling I get from Stockholm - anybody that has ever felt that Stockholm's heart cares about other towns?)

Och när jag kom fram till Malmö hände nåt som aldrig hänt förr: min väska kom först på bagagebandet! Svenska Spel kanske har rätt: plötsligt händer det.
(and when I got to Malmö something happened that had never happened before: my bag came first! Maybe Svenska Spel are right: suddenly, it happens.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oooh, det väntar jag på att det ska hända mig! Jag har varit trea på heathrow en gång. :)