fredag 8 maj 2009

Framtidsplaner

På sistone har jag blivit mer än måttligt förtjust i blommor och växter, och eftersom Christopher igår frågade mig ganska ilskt vad jag egentligen vill med mitt liv får jag väl börja tänka. Jag kanske borde bli nån sorts florist, hortonom eller botaniker av nåt slag - byta linje helt. Vad tror ni om det?

Väldigt spacig bark

Körsbärsträdet utanför min port

Osannolikt vackert träd utanför Operan



Syrenerna blommar redan!

(lately I've taken a more than reasonable liking to flowers and plants, and since Christopher asked me, quite angrily, yesterday what I really want to do with my life, maybe I'd better start thinking. Maybe I should become some kind of florist, horticulturalist or botanist - change tracks completely. What do you think?)

2 kommentarer:

Martin sa...

Blomjurist!

Anonym sa...

Jag säger bra! Alla som nu är klara med att renovera sina kök börjar nu snegla på sina trädgårdar och inse att de behöver hjälp, så en bra affärsidé tror jag. :)