onsdag 13 maj 2009

Mitt paradis

Det finns ett ställe där jag alltid mår bra, oavsett hur jobbiga omständigheter jag må ha omkring mig, och det är vår sommarstuga på västkusten.

Mamma och min syster-guddotter Stella på väg till stranden i början av maj

Nån hade gjort en fin blomma av nån klibbig vätska på stranden

Stella fotade mig i mitt rätta element. Att simma under vatten - även om det som här bara är runt 12-13 grader - är schöven bättre än sex.

Strandblommor: trift

Världens sötaste Stella plockar matchande blommor.

(there is one place on earth where I always feel good, no matter what the circumstances may be: our summer house on the west coast - mum and my niece/god-daughter Stella on their way to the beach in the beginning of May - someone had made a nice flower out of some sticky fluid on the beach - Stella caught me in my right element: swimming under water, even if it's freezing cold, is actually better than sex - beach flowers - the world's prettiest girl picking matching flowers.)

Inga kommentarer: