onsdag 25 mars 2009

Stackars stackars Sara


Ja, det är konstig vinkel på den här bilden, men den föreställer i alla fall min högra axel, och det rakt nedanför är alltså min högra arm. Nu är det dags för lite självömkan: min högra arm tog över efter att min vänstra arm gjort ont i ett halvår (och äntligen blivit bra) nån gång i december, och nu i mars fick jag nog och gick till ännu en läkare som till skillnad från de som kollat på min vänstra skickade mig till en sjukgymnast. Sjukgymnasten ville testa akupunktur, och jag har inte vågat fråga än om jag kan få ta en bild på min axel och arm när den är full med nålar, så det fick istället bli en bild på det extrema blåmärket (grönmärket) en av nålarna orsakade.
Efter fem gånger med akupunktur fick jag idag istället testa nån sorts apparat med elpulser, och jag hoppas jag får fortsätta med det, för det gjorde inte ont...

(short translation for Nick: strange angle photo of right shoulder - self-pity: right arm hurts - left arm hurt for 6 months, now moved to right arm - doctor sent me to physiotherapist - acupuncture - big bruise - today electric pulses instead - yay.)

Inga kommentarer: