fredag 25 september 2009

Tjejlyssning


Eftersom jag gått igenom alla mina saker inför flytten har jag hittat en massa gamla roliga saker. Det här till exempel. Det är inget mindre än ett 90-minuters-kassettband med en enda låt inspelad om och om igen över hela bandet. Exakt så bra tyckte jag The Auteurs Lenny Valentino var. Det var när jag gick och lyssnade på det här bandet i freestyle som jag upptäckte att det tog exakt sju minuter att gå från mitt studentrum på Rackarberget till Kalmar nation, för låten var 2.20 lång och det tog precis tre Lenny Valentino från dörr till dörr. :)

1 kommentar:

Martin sa...

Lenny Valentino var verkligen en hit och när jag gick in för att spisa på Spotify blev jag påmind om det konstiga samarbetet med U-Ziq och remixarna på Lenny Valentino. Undrar om jag har kvar den plattan någonstans?