lördag 5 september 2009

Oväder


Alltså jag tycker det är lite för tidigt för höststormar, eller har jag fel? Nu har det i alla fall varit styv kuling och regn två dagar i rad, så vi har mest hållit oss inomhus. Men igår kväll drog mamma ut mig och Gugge för att se hur det var nere vid vattnet. Det blåste så mycket att det var svårt att stå still, och jag som optimistiskt nog gick ut bara i klänning och regnjacka höll på att förfrysa benen och det blåste in en massa vatten i öronen på mig. Men det var det värt eftersom jag fick några snygga bilder.










(I think it's too early for autumn storms, or am I wrong? Anyway, it's been storming and raining for two days now, so we've mostly stayed indoors, but last night mum dragged us out to check out the beach. The wind was so hard that I could hardly stand still, and my optimistic choice to go out in just a dress and a rain jacket made my legs freeze. But it was worth it because I got some nice pictures.)

Inga kommentarer: