onsdag 6 augusti 2008

Vattenlekar

Av någon konstig anledning har jag fått ovanligt mycket vatten i öronen när jag dykt i år, och det har varit jättesvårt att få ut det - men härom dagen fick jag den optimala idén: jag stoppar sjögräs i öronen innan jag dyker! Sjögräset åker ut på vägen, och inget vatten kommer in. Inget krångel med öronproppar som jag inte ska tappa bort i vattnet alltså, men samma effekt.

Vattnet har haft en konstant temperatur på runt 24 grader i en dryg vecka, så vi har haft gott om tid att träna på vattenkonster. Christopher lyfter Stella på raka armar.

Och mig med!

Mamma glider runt på Stellas bräda.



Christopher hittade en flaska, tyvärr utan brev i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har sjävl problem med att vatten stannar kvar i mina öron när jag badar. För mig fungerar det bra med öronproppar. Jag kör med Apotektes musik och simproppar. Fäster man snöret mellan propparna i baddräkten så tappar man dem inte.