onsdag 20 augusti 2008

Timo Räisänen på Malmöfestivalen

Innan jag flyttade till Malmö fick jag alltid i augusti höra av kompisar om hur mycket bra band som spelade gratis på Malmöfestivalen. Nu när jag väl flyttat hit fick jag höra att festivalen inte satsar lika mycket på popmusiken längre. Men Timo Räisänen spelade, och då finns det ju inte mycket att klaga på ändå.


Mats, Christopher och jag var i alla fall mycket nöjda på Stortorget i lördags natt.

Timo är inte blygsam, men med tanke på att My Valentine mycket väl kan vara en av världens bästa låtar någonsin så har han ju rätt.

Niels och Timo rockar - jag hatar det ordet, men det finns ju inget annat ord för att beskriva det här.

Niels, Joel, Hans, Timo och Patrik.


Ljudet är såklart inte det bästa när man filmar såhär, men det låter i alla fall okej i början - och eftersom jag inte har nåt filmredigeringsprogram får ni antingen stå ut med slutet eller stänga av. Fear No Darkness Promised Child är alltid mest populära allsångslåten.

Inga kommentarer: