tisdag 26 augusti 2008

Nya kontoret

Vet inte hur intressant det här är egentligen, men nu har jag ju lovat att visa upp hur det blev på nya kontoret, så: voilà!
Det blev inte ett ensamt rum för mig, för Kristopher behöver sitta utanför säljrummet ibland, tycker han, så nu delar vi.

En del av mina pryttlar: på höger sida är bl.a. godisburken, foton och den lilla väskan där jag har allt man kan behöva (Johannes blev hyfsat förvånad härom dagen när han slängde ur sig att han behövde en tandpetare och jag rotade fram en ur väskan, helt inplastad och oanvänd).

Och till vänster min lilla japanska pengaätare, mangaflickan, muggen med en fotboll att snurra på på handtaget, iPoden och en Hello Kitty-högtalare (okej, och datorn också) - och på skärmen hänger min gloomy bear Hachiko.

Och mitt fram Fozzie (just den här fick jag faktiskt av Adrian Recordings-Magnus en gång, han såg den på en loppis och tänkte på mig) och Animal och ett av mina favvocitat: "Livet är härligt att leva bara man har tillräckligt dålig karaktär för att njuta av det". Sagt av Sokrates, tydligen.

Och såklart mitt kära fussballspel, som inte får plats hemma. Inte för att det används så ofta på jobbet, men det får i alla fall stå framme.

Inga kommentarer: