söndag 11 april 2010

Anställningspresent


Nu när jag blivit anställd tyckte jag att jag förtjänade en present från mig själv (inte för att man egentligen behöver särskilda skäl för att ge sig själv presenter, men ibland är det ju bra att kunna rättfärdiga shopping).

Ända sen jag och Per flyttade isär för tre år sen (shit, vad tiden går!) har jag saknat Minty, som han köpte när vi var i Paris en gång. Har gjort ett par lite halvhjärtade försök att hitta en Minty att beställa, men så för nån vecka sen ansträngde jag mig lite mer, och hittade då utöver Minty den också helt fantastiska Bossy Bear i samma nätbutik, så det fick bli båda (båda är skapade av David Horvath och Sun Min, som även gör mina favoriter Uglydolls).

Fortfarande i kartongen...

... på väg upp.



Baksidorna av kartongerna.

Det går bara inte låta bli att bli glad när man ser Mintys leende!

Inga kommentarer: