lördag 26 december 2009

Julförberedelser

Eftersom det som skulle varit ett extrajobb på tre dagar i november utvecklade sig till att fortsätta i en och en halv månad, och sista månaden blev det i genomsnitt tio timmars arbete per dag, har jag varit väldigt dålig på att blogga, så jag sitter på en massa gamla bilder som jag inte hunnit få upp. Men nu i decenniets sista skälvande dagar ska jag lassa upp allihop. :)
Så här kommer några bilder från julförberedelserna:

Jag gjorde en grymt snygg snaps, som också blev väldigt fräsch och god: lingon och gran.

Årets julpapperstema var det klassiska rött och vitt. En kväll matchade Topher ovanligt bra.

Kulprovet till min årliga julchokladkola blev en tumvante med bebissnöre. Eller ett oregelbundet hjärta. Fint i vilket fall.

Kolan hälls upp och speglas snyggt i kastrullen.

Och här är vad allt ledde fram till: julafton i Kärra med mamma och Topher.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag gillar din blogg, jag blir alltid så peppad på att fixa, trixa, dona och greja!
Kram!

Pop-Sara sa...

Du får komma och fixa och trixa med mig ibland!
Kram :)

Anonym sa...

Ja, faktiskt!