tisdag 25 november 2008

Ofattbart

Det här är nog egentligen så internt att det bara är jag som förstår det, men då får det vara så, för att det här är så fantastiskt att jag bara måste blogga det.
Det här är en skärmdump av min jobb-inbox för ett par minuter sen. Det ligger bara 6 mail i den, och inte ett enda av dem är oläst!
Normalt ligger det i inboxen kanske sådär 100 mail som inte flyttats till nån egen mapp, varav konstant 20-30 olästa (olästa betyder i min jobbvärld antingen att de är lästa men måste åtgärdas, eller så är de helt enkelt olästa), och på en bra dag hinner jag komma ner till kanske 17 olästa. Jag vet inte vad som hänt idag, men jag har på något sätt fått tid att lyckas minimera mina mail, och det är så obeskrivligt skönt. Det valde min iTunes precis att fira med Have You Ever Wondered Why? med Tyrone Davis. Känns fint.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, det där har jag aldrig lyckats med! Jag arkiverar var 3 mån och blundar istället... :)

Pop-Sara sa...

Hahaha!
Ja, ibland funkar det ju - vissa problem försvinner ju faktiskt om man ignorerar dem tillräckligt länge.