måndag 24 november 2008

Killen hela dan

Det här är Andreas, mer känd som The Whiz Kid. Han är min kollega, och den jag oftast vänder mig till när något behöver fixas med siterna jag jobbar med, för Andreas kan fixa allt som har med datorer att göra, och gör det dessutom sjukt snabbt.
Så när hela helgens bilder på något mystiskt sätt raderades när vi skulle lägga in dem i Christophers dator - och det var en väldigt bra helg med många photo-ops, så det gjorde mig väldigt ledsen, eftersom foton är extremt viktiga för mig - så var det Andreas jag bad om hjälp - och givetvis fixade han det! Tusen tusen tack Andreas, du är bäst!
(Det här är inte en jättebra bild på dig, men det var den enda jag hade...)
Och tack också till fin-Adrian, som tipsade om bra program för att rädda filer, fast jag lyckades inte hitta dem själv ändå...

Inga kommentarer: