tisdag 1 april 2008

Stockholmshelg

Åkte upp till Stockholm med Christopher i helgen för att träffa vänner och jobba lite på måndagen.

På lördagen var jag på Indigo och Bonden bar med mina kära Musicbrigade-killar. Här med Kristoffer.

Med Jacob

Axel och Crippe

Olle och jag var grymt snyggt matchade

Bull-Kzrysztof

Intressant skyltning på Djurgården, där jag och Christopher promenerade på söndagen. Djurgårdsslätten, Skansen, Rosendal... och källsortering?

Djurgårdsfärjan in mot Slussen


Så lätt knep för att tycka att en stad är vacker: mörker och lite lampor.
Funkar varje gång.

Västerbron

Måndag kväll på Och himlen därtill i Skatteskrapan. Jag var inte lika impad som av utsiken från Tokyos skybarer, men rätt så fint var det. Fast det gick ju inte fota med det idiotiska blå ljuset. Så här är i alla fall Christopher och jag högt ovan Stockholm.

Och Erik Jennische och jag!

Inga kommentarer: