onsdag 16 april 2008

Lost In Translation-baren i Tokyo

För precis ett år sen kom jag hem från Tokyo, och jag sa ju att jag skulle blogga Lost In Translation-baren, där vi var sista kvällen, så nu kommer sista Tokyo 2007-bilderna för den här gången.

Undrar om det här huset är klart nu - gick förbi byggarbetsplatsen i april förra året.

Ett annat coolt hus

I hissen på väg upp till 45:e våningen på Park Hyatt

Japp, här satt de, Scarlett, Bill och Giovanni Ribisi. Och jag!

Lite av drinkmenyn, bredvid min benihoppe

Sååååååååååå fint..!

Och en extremt snygg hissdörr.

2 kommentarer:

Henrik sa...

Som nyligen hemkommen Tokyo-resenär kan jag tala om för dig att huset inte var färdigt då jag åkte hem (26:e mars 2008).

Kul att se andras bilder därifrån :)

Notera även min avundsjuka för att du faktiskt besökte Park Hyatts bar, något vi aldrig hann med :(

Pop-Sara sa...

Åh, vad roligt att höra!
Jag längtar tillbaka så jag blir galen - hoppas du hade det bra där.