onsdag 9 juli 2008

Vad gör man inte för kärleken?

Jag har ungefär så länge jag kan minnas tyckt att golf är en oerhört fånig sysselsättning som bara tar för mycket tid från annat som man skulle kunna göra. Men sen träffade jag Christopher. Christopher har spelat golf sen han var 7, och på nåt sätt har han nu lyckats lura med mig ut på banan två gånger - första gången på en kort 9-hålsbana, men igår på en redigt lång 18-hålsbana. Och även om det inte direkt var det roligaste jag gjort i mitt liv var det ändå inte så dumt. Särskilt inte när han satte en 12-metersputt. :)

Rejäla moln



Och tro det eller ej; jag provade till och med själv att slå. Och var tydligen riktigt bra på det!

1 kommentar:

Hansby sa...

Tack för du följde med älskling. Och du ÄR rikigt bra på att slå, så det så.

Nu ska du bara ta grönt kort och gå runt i fula pikétröjor och korta shorts ;)

Puss