fredag 4 juli 2008

Picknick med Ahlin/Perstrands

Familjen Ahlin/Perstrand var och hälsade på, och vi tog en picknick i Pildammsparken igår kväll.

Ellen smälter in med blobben

Liv gillade verkligen verkligen vattenmelon!

Per

Ellen äter kaka

Utslagen pappa i Livs smulkaos

Det är värsta skattkistan att som barn komma hem till mig, för jag har så mycket leksaker, i och med att jag samlar litegrann både på muppar och gummiankor. Och hårspännen. Och japanska figurer. Och pryttlar i allmänhet... Här fick Ernie följa med ut och spela fotboll. På tyska.

Ellen gungar

Och Liv gungar lite försiktigare med mamma Petra

"Jag vill leka Pippi! Du får vara Annika."

Ellens första kort med stor systemkamera!

Ellen och jag fäktas

Min älskling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyska Ernie! Han hade jag glömt. Ein Super-Tor!

/Per

Conan sa...

Otroligt fina bilder och en härlig kväll! Tack!

Anonym sa...

Ja! Härligt och alldeles alldeles underbart att hänga en kväll med er i Malmö. Idag har vi hängt hela dagen på Folkets Park. Sockervadd, öl och åk-attraktioner... Mmmmm.
Kom hem till oss snart! :)