söndag 29 juni 2008

Studio Möllans gårdsfest

Igår hade Studio Möllan och deras grannar gårdsfest. Jag övervägde om jag skulle klä mig praktiskt, men where's the fun in that? Så det blev nya volangklänningen, glittriga halsband, guldiga leggings, guldkuvertväska (däremot tog jag praktiska skor istället för silverklackskorna, nånstans fick jag väl dra en gräns) och som pricken över i:et min underbara lilla hatt jag fick av syster i julklapp.

Och när vi kom spelade dj:n jazz, så min 20-taliga look passade så sjukt bra! Korv med bröd till kändes bara som ett rätt skönt stilbrott.

Min stilige pojkvän.

Bäste Johannes grillar.

Den käre Tom-Tom lekte vegetarian.

Henke; en av de mest fotogeniska personer jag känner! Alltid lika sjukt snygg på bild.

Vid grillarna.

Ja, man måste ju köpa den bara för twist off-kapsylen! Mer sånt.

2 kommentarer:

This is Head sa...

Mmmm....volang! Kul att få ha dig som gäst.

Anonym sa...

Åh, vad snygg du är!!