torsdag 29 oktober 2009

Sportif Unlimited

På 90-talet var Cloudberry Jam från Linköping ett av mina absoluta favoritband. Jag såg dem live 16 gånger (jag bokade dem själv till Kalmar nation i Uppsala minst 5 av gångerna), intervjuade dem otaliga gånger och blev god vän med dem. Basisten Pelle startade sedermera en cool butik i Linköping; Petit Sportif, som numera heter Sportif Unlimited.
I förra veckan beställde jag för första gången något därifrån, för de hade en helt fantastisk rea - och vad som var ännu mer fantastiskt var att jag fick mitt paket på fredagen efter jag beställt på onsdagkvällen, OCH att Pelle skickat med en present...:



... en påsväska, signerad av hans egen seriefigur Superkillen!

Mina snygga skor för mindre än halva priset. Nu ska jag leta skosnören i rätt längd (de röda jag hade hemma var för korta).
(Köpte också en klänning, men den blev det visst inget foto på.)

Inga kommentarer: