onsdag 21 oktober 2009

Pärlor


Jag behöver hjälp. Jag är på jakt efter pärlor: såna här gamla hederliga discopärlor (till vänster) och facetterade (till höger) - i multipack. Som ni ser finns de på Panduro, men det är alldeles för dyrt med tanke på den mängd jag behöver. När jag jobbade på ett särskolefritids för fem år sen köpte vi pysselartiklar från en grossistkatalog, men jag minns inte vad den heter, och jag har inte haft nån tur med att googla heller. Har hittat ett amerikanskt företag som verkar bra, men jag väntar på besked om de ens skeppar till Sverige. Finns det nån som har connections i typ dagisbranschen som kan hjälpa mig hitta nån bra grossist i Sverige?

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hittade ett forum, du kanske redan varit där men om inte så kanske du kan hitta något :) http://www.parlguiden.se/forum/parlor/grossister/view.html

(jag har redan publicerat en kommentar men inget dök upp, så jag testar igen)