lördag 27 december 2008

Julafton

Jag insåg några dagar före julafton att jag nog slagit rekord i antal köpta klappar... (de var färgkodade: de med lila snören var till Christopher, silversnören till mig, röda till mamma, orange till Johanna och gröna till Stella)

Till vår räddning kom att Christophers familj åkt till Hawaii och vi fick låna pappa Kjells bil för att ta oss upp till Kärra för jul.



Under vår lilla lilla metallgran låg en julklappshög, som nog kanske såg ganska normalstor ut för fyra personer, men... till vänster var resten av klapparna.


Christopher

Jag fick en otroligt tjusig hårprydnad av Johanna, som faktiskt använts på haute couture-visningar i Paris!

Julklappslek, som tvingade mamma att hoppa på ett ben runt vår lilla gran.

Min skörd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vilken hög!!
Jag fick exakt tre julklappar i år, en tehuva, 500 kr och så 5 st lotter. Min familj är helt galet tråkig vad gäller julklappar...

Pop-Sara sa...

Jag å min sida vägrar bli vuxen, så varje år när Johanna försöker säga nåt i stil med "kan vi inte köpa lite färre julklappar i år" slänger jag mig typ på golvet och gråter. :)