söndag 14 december 2008

Idol, glögg och Rock Band

I fredags kväll var det Idol-final, och precis som förra året gjorde Mubito hemsidan till vinnaren. I år var det jag som ledde projektet, så på kvällen gick jag och Johannes hem till Korey och Henrietta för att kunna hålla koll på allt tillsammans - siten skulle gå live sekunden efter vinnaren utsetts (vi gjorde en site var till de båda finalisterna, men bara vinnaren fick sin live).

Johannes hade med sig hela familjen; både flickvännen Jessica och vovven Leia. Här vill hon åt min glögg och lussekatt. :)

Tack TV4 för nyhets- och röstningspausen, för då hann vi spela Rock Band!

Henrietta är grym på både gitarren och trummorna, men med lite övning tänker jag konkurrera med henne. ;)

Jag har - oväntat nog - visat mig vara bäst på sången, fast trumproffset Johannes tyckte jag var lovande på trummor också. Korey tittar på.

Jessica och Johannes, i sin gamla soffa, numera övertagen av familjen Snodgrass.

Kevin har precis utsetts till vinnare, och Korey kollar om Andreas fått till switchen av siten: och det hade han såklart. Inom en minut var siten live!

Och ser ut såhär, ungefär. Fick veta dagen efter att Kevin älskar den, så jag är nöjd. :)
Kolla här.

Inga kommentarer: