torsdag 8 maj 2008

Amanda Jenssens releaseparty

Tack vare jobbet hamnade jag igår kväll på Amanda Jenssens releaseparty på Mejeriet i Lund. Jag följde inte Idol när det gick utan såg först finalen eftersom vi byggde siten till vinnaren, men började nu nästan ångra att jag inte hängde med, för att Amanda var så grym. Och i dörren fick jag tidernas sötaste (och kladdigaste) stämpel.

Oerhört nöjd över att träffa Mark Dennis för andra gången på bara några veckor. Mark jobbar nu på SonyBMG, men tidigare jobbade vi ihop på Musicbrigade och eftersom vi delade rum i ungefär ett halvår saknar jag honom ibland.

Jaa, ungefär såhär grym var hon.

Jag var förstås också mycket glad över att få se Wannadies-Pär Wiksten på scen med Amanda. Och som Mark sa hade det varit ännu bättre om han sen greppat mikrofonen och sjungit "You And Me Song"...

När vi skulle hem till Malmö hamnade vi på vägen i en studentkorridor (hos Christophers vän Karins kusin), vilket gav lagom mycket flashbacks till min studietid i Uppsala. Jonathan hittade en myyycket fin bild på den lagom piffige vad han nu heter i det där tråkiga collegerockbandet vad de nu heter...

Partypinglan Karin, fångad i flykten av Christopher.

Inga kommentarer: