lördag 15 mars 2008

Shoppingvecka och finlördag

Mina fantastiskt vackra ranunkler, som var min älskade syster Finas favoritblommor 2001.

Jag har shoppat lite mer än jag borde på sistone, men allt har ju varit så fint! Klänning med vovvar, vita Converse (pandatjej liiiiite för sent...) och en hatt! Den kommer ju vara omöjlig att ha på mig i blåsiga Malmö, men så fin!

På invigning av Lindkvists Galleri i Eslöv, som drivs av Christophers ex-kollega Pia.

Shoppade ännu mer idag... MItt tredje par skor på en vecka, årets tredje jacka (femte om man räknar från i höstas...), en klänning och två kjolar. Men det var ju club-rabattvecka på H&M och allt var ju så fint, så jag tyckte nog att det var okej ändå. Så klart.

15 mars och körsbärsträden blommar! Det blir inget Japan för mig i år, så hanami i Malmö får duga istället. Det kändes i alla fall fint att ta tio bilder på ett körsbärsträd - det var ju nääästan som att vara i Tokyo. Eller inte.

Inga kommentarer: