fredag 13 augusti 2010

Stort


Det här är väl det största fotot någonsin: en ultraljudsbild av mitt och Christophers blivande barn! Den ska vara klar i mitten av februari ungefär.

Vi offentliggjorde det på Facebook igår, men jag tvekade att lägga upp det på min egen blogg, och jag är så hemskt ledsen för att jag är tvungen att tveka. Saken är nämligen den att här på bloggen har jag genom kommentarer blivit trakasserad av en person som har blivit dömd i domstol för att ha stalkat en bekant till mig, och av någon konstig anledning har hon börjat ge sig på mig också, trots att vi inte har något alls med varann att göra. Så det känns lite obehagligt att dela med mig av personliga saker här - men jag bestämde mig för att det är mitt liv, hon har inget med det att göra och hon ska inte få hindra mig från att leva det som jag vill.
Så M.B., om du fortfarande läser: en gång för alla: du och jag har absolut ingenting med varandra att göra, vi har aldrig haft det (det enda jag någonsin gjort som har med dig att göra var att råka gå in i samma rum som du på skolan utan att ens veta vem du var, samt att svara på ett par av dina kommentarer) och vi kommer aldrig att ha det heller. Så var snäll och kommentera aldrig igen på någonting jag skriver, varken om att jag ska ha barn eller om någonting annat. Jag kommer polisanmäla dig om du gör det.

Inga kommentarer: