tisdag 24 augusti 2010

Semesterns början

Jag har nog aldrig rört min dator så lite som under årets semester - eftersom jag var i ett tidigt skede av graviditeten mådde jag rätt kasst och tillbringade därför stora delar av min tid liggandes på golv och sket ärligt talat rätt hårt i triviala saker som Facebook och bloggande. Men nu mår jag en aning bättre, och sitter återigen dessutom framför datorn hela tiden igen, så nu tänkte jag ta tag i att blogga sommarens bilder!

Christopher i vår hyrda bil på väg ner till västkusten. Bilen visade sig gå på gas, vilket inte är det lättaste att hitta tankställen till än så länge, märkte vi.

Inte jag, men Christopher - typ.

När vi väl hittade ett gas-tankställe i Jönköping klev vi ur bilen och möttes av tropisk värme och den här synen under tanklocket.

Vi följde instruktionerna noga, men det måste ändå erkännas att vi båda var rätt skraja att bilen skulle explodera och ta oss med sig... Men det gick bra!

Inga kommentarer: