fredag 5 mars 2010

Gratis-tshirt


Eftersom jag gått och blivit nån sorts reklamare tog jag mig iväg till Resumébar förra veckan. Vid ingången låg det en drös goodie bags från DN, och den första som Christopher fick tag i innehöll förutom en DN och en skiva även en Snow Patrol-tshirt. Jag kollade i en massa påsar, men det verkade som att det bara var just Christophers som innehöll en tshirt, och eftersom jag älskar Snow Patrol så höll vi givetvis hårt i den.

Nu råkade den vara i storlek XL, men ändå. Snuu Patruul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dags att klippa dig? Eller kanske använda lite serum... Jag har nyss klippt mig är riktigt nöjd faktiskt. Jag är även nöjd med min nya hårfärg... :)
Det finns serum och anti-friss produkter. Kanske något du vill prova!? Du vet att din lugg är sne va? Jag förstår att du gillar den, men smaken är som baken delad. Jag skulle inte passa i en asymmetrisk frilla. Men eftersom luften är fri så får vi alla ha dom frisyrerna vi själva gillar!

Snygg t-shirt!