tisdag 19 januari 2010

Garibulle


Nu har jag testat sushistället på gatuplan i vårt hus - jag har varit lite försiktig med sushi sen jag blev magsjuk efter stora mängder rå tonfisk för ett år sen (tyvärr, eftersom jag Älskar sushi. Ja, Älskar, med stort Ä). Första gången jag vågade mig på det var på Sushi Devil, och det är ett grymt bra ställe, men där fick jag ändå lite sådär fantomillamående, fast det inte var nåt fel på någonting. Men nu till Stora Mossen: det började lite sådär med det här urtjusiga pennstället...

... och garin i en bullform.

Men jag blev faktiskt glatt överraskad. Jag hade verkligen inte väntat mig mycket av ett sushihak mitt i en trafikplats i Stora Mossen, men åh vad gott det var!

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa sushin på Ljunggrens på Götgatan, lite udda och mycket gott!