tisdag 29 januari 2008

Shopping- och solhelg

Nyinköpta röda skor


Och min fantastiska nya Rodebjer-kappa. Mycket bra shoppinghelg! (foto: CH)

När jag var liten var fondue en av mina favoriträtter, så jag blev mycket förtjust när jag insåg att man kan äta det på restaurang i Malmö. Mer skeptisk dock till banansåsen och den väldigt dåligt planerade marängsuissen...



Vädret har inte direkt varit nån höjdare på veckorna, men det var nästan osannolikt vackert i söndags - osannolikt mest för att det faktiskt återigen var fint på en ledig dag när man inte sitter instängd på ett kontor.


Jag är kanske lite för förtjust i såna här bilder, men... klarblå himmel!

Christopher i solen: årspremiär för vårjackan!


Som vanligt i Malmö var det blåsigt, men det är ju alltid skönt när man står still i solen. (foto: CH)

Christopher tog bilden, men jag pekade på motivet igen... :)


27 januari: en knopp! Jag räknar med tidig vår i Skåne.

Inga kommentarer: