tisdag 22 januari 2008

Fotohelg i januari #2

18/1-08: Ännu en strålande solig januaridag, i lugnet efter stormen som inte riktigt blev av, på väg till Ribban. (den här bilden tog Christopher, men eftersom jag pekade på vad han skulle ta på så använder jag den ändå. :) )

Snyggt träd i parken till huset som ska köpas när vi blir rika...

Christopher på Ribban.

Blåsigt och kallt.


Lite osäkert om det egentligen är hötorgskonst vi håller på med på våra fotohelger,
men äh, nånstans måste man ju börja.




Ett av de stora skälen till att jag vill bo i Malmö: riktiga havet! Med åtminstone någorlunda salt vatten.


Efter man varit ute i isande vind vid Ribban för att fota i flera timmar så förtjänar man definitivt varm choklad gjord på riktig choklad plus vispgrädde.

Mina strumpbyxor fastnade på min knöggliga hallvägg när jag skulle släppa dem på golvet. :)
Christopher fångade det på bild.


Inga kommentarer: